Reklamacja odbiorcy usług - w formie pisemnej, z potwierdzeniem jej przyjęcia.

 

Nazwa jednostki odpowiedzialnej: Reknica Sp. z o.o. - DziaÅ‚ Umów i Reklamacji

Miejsce złożenia reklamacji - Biuro Obsługi Klienta, pok. nr 1

 

Wymagane atrybuty reklamacji

Reklamacja powinna zawierać:

  • imiÄ™ i nazwisko albo nazwÄ™ firmy oraz adres odbiorcy,
  • przedmiot reklamacji,
  • przedstawienie okolicznoÅ›ci uzasadniajÄ…cych reklamacjÄ™,
  • numer odbiorcy (identyfikator),
  • numer i datÄ™ umowy,
  • podpis odbiorcy usÅ‚ug.

Opłata - brak

Termin i sposób zÅ‚ożenia reklamacji oraz jej zaÅ‚atwienia

Odbiorca usÅ‚ug ma prawo zgÅ‚aszania w formie pisemnej reklamacji dotyczÄ…cych sposobu wykonywania przez przedsiÄ™biorstwo wodociÄ…gowo - kanalizacyjne umowy, w szczególnoÅ›ci iloÅ›ci i jakoÅ›ci Å›wiadczonych usÅ‚ug oraz wysokoÅ›ci naliczonych opÅ‚at za te usÅ‚ugi.

Reklamacja może zostać wniesiona w innych niż wymienione w ust.2 przypadkach niewykonania lub nienależnego wykonania usługi.

PrzedsiÄ™biorstwo rozpatruje reklamacjÄ™ niezwÅ‚ocznie, nie dÅ‚użej jednak niż w terminie 14 dni od jej wniesienia.

Podstawy prawne

Ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodÄ™ i zbiorowym odprowadzaniu Å›cieków (tj.Dz.U. z 2001r Nr 72 poz. 747 z późn.zm.) Regulamin dostawy wody i odprowadzania Å›cieków na terenie Gminy Kolbudy.

Informacje o dokumencie:
  • InformacjÄ™ wprowawdziÅ‚(a) do BIP: Administrator
  • Data udostÄ™pnienia w BIP: 2005-11-29 18:26:14
  • Informacja zaktualizowana przez: Ksantopulos Krzysztof
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-01-13 10:59:03
  • Liczba odsÅ‚on: 1144
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 234299]

przewiń do góry