KONSERWATOR URZĄDZEŃ TECHNOLOGII WODY BASENOWEJ

Rodzaj umowy: Umowa o pracę/ Umowa zlecenie

Zmianowość: trzy zmiany

Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należeć, przede wszystkim, obsługa i nadzór nad urządzeniami technologii basenowej – utrzymanie właściwych parametrów urządzeń uzdatniania wody, pomp, central wentylacyjnych i filtrów,
a w szczególności:

  • konserwacja, bieżące naprawy systemów technologii basenowej,
  • kontrola parametrów wody basenowej,
  • uzupełnianie środków chemicznych zgodnie z instrukcją,
  • nadzór techniczny nad maszynami i urządzeniami (obsługa procesów obiegu filtracji, podgrzewania, koagulacji dezynfekcji wody, uzupełnianie obiegu świeżą wodą, płukanie filtrów itp.),
  • prowadzenie bieżących napraw i remontów,
  • sporządzanie dziennych raportów pracy,
  • przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bhp i ppoż.,
  • przygotowanie urządzeń objętych dozorem technicznym pod przegląd UDT,
  • uruchamianie i kontrola central wentylacyjnych,
  • usuwanie wszelkich awarii na pływalni,
  • dokonywanie drobnych napraw i czynności serwisowych,
  • czyszczenie i pielęgnacja niecek basenów zgodnie z instrukcją eksploatacji,
  • kontrola systemów w węźle cieplnym: CO, CWU, wentylacji, podgrzewania wody basenowej,
  • prowadzenie prac porządkowo-konserwatorskich wewnątrz i na zewnątrz obiektu,
  • naprawa usterek mechanicznych oraz hydraulicznych,
  • dbałość o oszczędne gospodarowanie energią cieplną, elektryczną, wodą i innymi materiałami eksploatacyjnymi.

Wymagania:

  • minimum rok jako pracownik gospodarczy lub konserwator
  • wykształcenie minimum zawodowe/techniczne, mile widziane o specjalności sanitarnej, elektrycznej, klimatyzacyjno-wentylacyjnej, mechanicznej, energetycznej, instalacji przemysłowych, technologa basenowego,
  • mile widziane zaświadczenie kwalifikacyjne G1 lub G2 do obsługi, konserwacji, remontu i montażu instalacji i urządzeń energetycznych do 1 kV.

Dodatkowe:

  • mile widziana umiejętność obsługi komputera,
  • prawo jazdy kat. B,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym.

Wymagane dokumenty:

  1. CV.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kandydata oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe, ukończone kursy itp.
  3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych

Oferty zawierające cv prosimy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@reknica.pl

Załączone pliki:
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Ksantopulos Krzysztof
    • Data dodania: 2022-02-11 13:18:27
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-11 13:18:27
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Ksantopulos Krzysztof
  • Data udostępnienia w BIP: 2022-02-11 13:17:09
  • Informacja zaktualizowana przez: Ksantopulos Krzysztof
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-11 13:18:27
  • Liczba odsłon: 1647
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 293123]

przewiń do góry